agitacjaija10

Staż : 1550 dni
Ranking ogólny : 7490.
Fundusze : 329 687 equus
Historia właścicieli

Shiba Inu

compagnonshibainu
chimeriqueserpent
pattechimerique

Anakonda

nr
342

19:30
Energia
20%
Zdrowie
100%
Morale
93%

Umiejętności

Suma: 7172.06

Wytrzymałość
693.22
1386.44
Prędkość
894.94
1789.88
Ujeżdżenie
407.3975
814.79
Galop
651.675
1303.35
Kłus
622.9785
1245.96
Skoki
315.8205
631.64
Rasa: AnakondaWiek: 23 lata 10 miesięcy
Gatunek: ChimeraWzrost: 276 cm
Płeć: klaczWaga: 828 kg
Klimat: Gorący Urodzona: 03.06.2023
Trener: agitacjaija10 Zarobki: 3 853 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0113
Wyścigi kłusem 0010
Biegi przełajowe 0010
Konkursy skoków 0112
Zawody w ujeżdżeniu 0204
Potencjał genetyczny Suma: 7470.21
Wytrzymałość1494.05  Galop1344.64
Prędkość1643.44  Kłus1344.64
Ujeżdżenie821.72  Skoki821.72
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
59.95
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1494.05
1494.05
Prędkość
1643.44
1643.44
1643.44
Ujeżdżenie
821.722
821.722
Galop
1344.64
1344.64
Kłus
1344.64
1344.64
Skoki
821.722
821.722
Ta klacz ma 691 gwiazdek doskonałości.

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

tapisclassique2xvertbleu2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xvioletblanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xbleu2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

compagnonshibainuShiba Inu

prędkość: +2


Anakonda jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Anakonda może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Anakonda nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Anakonda

Oswojone konie

Już 409 koni rasy Anakonda zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.