Zevril

Staż : 4146 dni
Ranking ogólny : 21.
Fundusze : 102 105 115 equus
Historia właścicieli
chimeriqueserpent
pattechimerique

Anakonda

nr
76

08:00
Energia
94%
Zdrowie
68%
Morale
40%

Umiejętności

Suma: 1438.45

Wytrzymałość
10.4475
20.89
Prędkość
346.5095
693.02
Ujeżdżenie
4.686
9.37
Galop
76.8415
153.68
Kłus
7.423
14.85
Skoki
273.3165
546.63
Rasa: AnakondaWiek: 80 lat
Gatunek: ChimeraWzrost: 219 cm
Płeć: klaczWaga: 657 kg
Klimat: Gorący Urodzona: 02.06.2023
Trener: Zevril

Ekwipunek

brak

Przedmioty

kamień filozoficznyokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 8134.23
Wytrzymałość1626.85  Galop1464.16
Prędkość1789.53  Kłus1464.16
Ujeżdżenie894.76  Skoki894.76
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
-9.76
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1626.85
1626.85
1626.85
Prędkość
1789.53
1789.53
1789.53
Ujeżdżenie
894.765
894.765
Galop
1464.16
1464.16
Kłus
1464.16
1464.16
Skoki
894.765
894.765
Ta klacz ma 756 gwiazdek doskonałości.

Ta klacz nie posiada żadnych bonusów.


Anakonda jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Anakonda może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Anakonda nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Anakonda

Oswojone konie

Już 409 koni rasy Anakonda zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki