dexsio

Staż : 3428 dni
Ranking ogólny : 20.
Fundusze : 434 217 585 equus
Historia właścicieli

Jeż

compagnonherisson
chimeriqueserpent
pattechimerique

Anakonda

nr
31

09:30
Energia
100%
Zdrowie
49%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 9351.76

Wytrzymałość
939.8
1879.60
Prędkość
1140.01
2280.02
Ujeżdżenie
515.855
1031.71
Galop
838.205
1676.41
Kłus
843.39
1686.78
Skoki
398.6205
797.24
Rasa: AnakondaWiek: 80 lat 2 miesiące
Gatunek: ChimeraWzrost: 285 cm
Płeć: klaczWaga: 855 kg
Klimat: Gorący Urodzona: 02.06.2023
Trener: dexsio Zarobki: 14 125 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0012
Biegi przełajowe 0386
Konkursy skoków 0100
Zawody w ujeżdżeniu 01304
Potencjał genetyczny Suma: 9379.28
Wytrzymałość1875.86  Galop1688.27
Prędkość2063.44  Kłus1688.27
Ujeżdżenie1031.72  Skoki1031.72
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
91.35
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1875.86
1875.86
1875.86
Prędkość
2063.44
2063.44
2063.44
Ujeżdżenie
1031.72
1031.72
Galop
1688.27
1688.27
1688.27
Kłus
1688.27
1688.27
1688.27
Skoki
1031.72
1031.72
Ta klacz ma 881 gwiazdek doskonałości.

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8

tapisclassique1x1* Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

bonnet1x1* Nauszniki

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

bande1x1* Owijki

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

compagnonherissonJeż

kłus: +10


Anakonda jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Anakonda może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Anakonda nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Anakonda

Oswojone konie

Już 409 koni rasy Anakonda zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.