wojtas10

Staż : 4010 dni
Ranking ogólny : 177.
Fundusze : 69 595 027 equus
Historia właścicieli

Kardynał

compagnonpinatacardinal
chimeriqueserpent
18:00
Energia
34%
Zdrowie
100%
Morale
99%

Umiejętności

Suma: 10003.03

Wytrzymałość
1005.005
2010.01
Prędkość
1108.275
2216.55
Ujeżdżenie
425.5
851.00
Galop
913.705
1827.41
Kłus
1000.315
2000.63
Skoki
548.715
1097.43
Rasa: AnakondaWiek: 30 lat
Gatunek: ChimeraWzrost: 282 cm
Płeć: klaczWaga: 846 kg
Klimat: Gorący Urodzona: 02.06.2023
Trener: wojtas10 Zarobki: 424 995 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 02711
Wyścigi kłusem 0343
Biegi przełajowe 081310
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 09456423
droite
Potencjał genetyczny Suma: 9960.28
Wytrzymałość1992.06  Galop1792.85
Prędkość2191.26  Kłus1792.85
Ujeżdżenie1095.63  Skoki1095.63
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
100.00
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1992.06
1992.06
1992.06
Prędkość
2191.26
2191.26
2191.26
Ujeżdżenie
1095.63
1095.63
Galop
1792.85
1792.85
1792.85
Kłus
1792.85
1792.85
1792.85
Skoki
1095.63
1095.63
Ta klacz ma 940 gwiazdek doskonałości.

cravachePalcat

ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8

clochesKaloszki

prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6

eperonsOstrogi

wytrzymałość: +9, prędkość: +9, ujeżdżenie: +9, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

falabellaFalabella

ujeżdżenie: +9, galop: +7, kłus: +8

longeLonża

ujeżdżenie: +12, galop: +10, kłus: +10

cramponsHacele

galop: +12

tapisclassique2xrougevert2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xvertbleu2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xvert2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

compagnonpinatacardinalKardynał

kłus: +3


Anakonda jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Anakonda może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Anakonda 58 nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Anakonda

Oswojone konie

Już 409 koni rasy Anakonda zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.