dexsio

Staż : 3428 dni
Ranking ogólny : 20.
Fundusze : 434 217 574 equus
Historia właścicieli

Makak japoński

compagnonsingeneige
chimeriqueserpent
pattechimerique

Anakonda

nr
33

09:15
Energia
100%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 9229.26

Wytrzymałość
917.09
1834.18
Prędkość
1133.965
2267.93
Ujeżdżenie
512.915
1025.83
Galop
825.64
1651.28
Kłus
833.45
1666.90
Skoki
391.568
783.14
Rasa: AnakondaWiek: 80 lat 2 miesiące
Gatunek: ChimeraWzrost: 257 cm
Płeć: ogierWaga: 771 kg
Klimat: Gorący Urodzony: 02.06.2023
Trener: dexsio Zarobki: 8 726 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0100
Wyścigi kłusem 0353
Biegi przełajowe 0011
Konkursy skoków 0445
Zawody w ujeżdżeniu 0160
Potencjał genetyczny Suma: 9323.93
Wytrzymałość1864.79  Galop1678.31
Prędkość2051.26  Kłus1678.31
Ujeżdżenie1025.63  Skoki1025.63
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
72.07
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1864.79
1864.79
1864.79
Prędkość
2051.26
2051.26
2051.26
Ujeżdżenie
1025.63
1025.63
Galop
1678.31
1678.31
1678.31
Kłus
1678.31
1678.31
1678.31
Skoki
1025.63
1025.63
Ten koń ma 875 gwiazdek doskonałości.

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8

tapisclassique1x1* Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

bonnet1x1* Nauszniki

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

bande1x1* Owijki

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

compagnonsingeneigeMakak japoński

Skoki: +12


Anakonda jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Anakonda może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Anakonda nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Anakonda

Oswojone konie

Już 409 koni rasy Anakonda zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTen koń specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.