dexsio

Staż : 3428 dni
Ranking ogólny : 20.
Fundusze : 434 217 347 equus
Historia właścicieli

Kyūbiko

compagnonkyubiko
chimeriqueserpent
pattechimerique

Anakonda

nr
38

10:30
Energia
100%
Zdrowie
21%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 9187.17

Wytrzymałość
892.66
1785.32
Prędkość
1068.89
2137.78
Ujeżdżenie
422.8655
845.73
Galop
883.545
1767.09
Kłus
826.795
1653.59
Skoki
498.8305
997.66
Rasa: AnakondaWiek: 80 lat 2 miesiące
Gatunek: ChimeraWzrost: 245 cm
Płeć: ogierWaga: 735 kg
Klimat: Gorący Urodzony: 02.06.2023
Trener: dexsio Zarobki: 14 908 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0464
Biegi przełajowe 0577
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 022201
Potencjał genetyczny Suma: 9185.59
Wytrzymałość1837.12  Galop1653.41
Prędkość2020.83  Kłus1653.41
Ujeżdżenie1010.41  Skoki1010.41
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
100.00
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1837.12
1837.12
1837.12
Prędkość
2020.83
2020.83
2020.83
Ujeżdżenie
1010.41
1010.41
Galop
1653.41
1653.41
1653.41
Kłus
1653.41
1653.41
1653.41
Skoki
1010.41
1010.41
Ten koń ma 863 gwiazdki doskonałości.

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8

tapisclassique1x1* Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

bonnet1x1* Nauszniki

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

bande1x1* Owijki

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

compagnonkyubikoKyūbiko

kłus: +9


Anakonda jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Anakonda może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Anakonda nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Anakonda

Oswojone konie

Już 409 koni rasy Anakonda zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTen koń specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.