wirek

Staż : 4416 dni
Ranking ogólny : 84.
Fundusze : 189 240 363 equus
Historia właścicieli

Królik

compagnonlapin
chimeriqueserpent
pattechimerique

Anakonda

nr
94

09:00
Energia
100%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 7653.93

Wytrzymałość
767.425
1534.85
Prędkość
861.41
1722.82
Ujeżdżenie
402.472
804.94
Galop
687.49
1374.98
Kłus
687.675
1375.35
Skoki
420.4915
840.98
Rasa: AnakondaWiek: 69 lat
Gatunek: ChimeraWzrost: 237 cm
Płeć: klaczWaga: 711 kg
Klimat: Gorący Urodzona: 03.06.2023
Trener: wirek Zarobki: 21 077 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 07108
Wyścigi kłusem 071314
Biegi przełajowe 0038
Konkursy skoków 0214
Zawody w ujeżdżeniu 01995
Potencjał genetyczny Suma: 7636.23
Wytrzymałość1527.25  Galop1374.52
Prędkość1679.97  Kłus1374.52
Ujeżdżenie839.98  Skoki839.98
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
100.00
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1527.25
1527.25
Prędkość
1679.97
1679.97
1679.97
Ujeżdżenie
839.983
839.983
Galop
1374.52
1374.52
Kłus
1374.52
1374.52
Skoki
839.983
839.983
Ta klacz ma 705 gwiazdek doskonałości.

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

falabellaFalabella

prędkość: +8, ujeżdżenie: +7, kłus: +9

compagnonlapinKrólik

ujeżdżenie: +3

tapisclassique2xrose2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xnoirrose2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xrose2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2


Anakonda jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Anakonda może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Anakonda nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Anakonda

Oswojone konie

Już 409 koni rasy Anakonda zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.