shaitan

Staż : 4324 dni
Ranking ogólny : 634.
Fundusze : 677 062 equus
Historia właścicieli

Grizzly

compagnongrizzly
chimeriqueserpent
pattechimerique

Nagini

nr
111

08:15
Energia
96%
Zdrowie
11%
Morale
1%

Umiejętności

Suma: 1494.24

Wytrzymałość
448.9145
897.83
Prędkość
234.9885
469.98
Ujeżdżenie
17.3855
34.77
Galop
28.4485
56.90
Kłus
0
0.00
Skoki
17.3855
34.77
Rasa: AnakondaWiek: 80 lat 2 miesiące
Gatunek: ChimeraWzrost: 249 cm
Płeć: klaczWaga: 747 kg
Klimat: Gorący Urodzona: 02.06.2023
Trener: shaitan

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 7470.21
Wytrzymałość1494.05  Galop1344.64
Prędkość1643.44  Kłus1344.64
Ujeżdżenie821.72  Skoki821.72
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
2.59
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1494.05
1494.05
Prędkość
1643.44
1643.44
1643.44
Ujeżdżenie
821.722
821.722
Galop
1344.64
1344.64
Kłus
1344.64
1344.64
Skoki
821.722
821.722
Ta klacz ma 691 gwiazdek doskonałości.

cravachePalcat

ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

selleclassique2x2** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

brideclassique2x2** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

tapisclassique2xrougevert2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xrougeblanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xrouge2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

compagnongrizzlyGrizzly

wytrzymałość: +3


Anakonda jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Anakonda może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Nagini nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Anakonda

Oswojone konie

Już 409 koni rasy Anakonda zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.