Wolf1

Staż : 3790 dni
Ranking ogólny : 2819.
Fundusze : 28 572 739 equus
Historia właścicieli
chimeriqueserpent
pattechimerique

Anakonda

nr
194

09:15
Energia
100%
Zdrowie
93%
Morale
96%

Umiejętności

Suma: 66.82

Wytrzymałość
4.1
8.20
Prędkość
3.6
7.20
Ujeżdżenie
6.9425
13.88
Galop
10.9245
21.85
Kłus
1.1
2.20
Skoki
6.7425
13.48
Rasa: AnakondaWiek: 37 lat
Gatunek: ChimeraWzrost: 250 cm
Płeć: klaczWaga: 750 kg
Klimat: Gorący Urodzona: 02.06.2023
Trener: Wolf1

Ekwipunek

brak

Przedmioty

kamień filozoficznyokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 7470.21
Wytrzymałość1494.05  Galop1344.64
Prędkość1643.44  Kłus1344.64
Ujeżdżenie821.72  Skoki821.72
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
-19.65
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1494.05
1494.05
Prędkość
1643.44
1643.44
1643.44
Ujeżdżenie
821.722
821.722
Galop
1344.64
1344.64
Kłus
1344.64
1344.64
Skoki
821.722
821.722
Ta klacz ma 691 gwiazdek doskonałości.

Ta klacz nie posiada żadnych bonusów.


Anakonda jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Anakonda może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Anakonda nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Anakonda

Oswojone konie

Już 409 koni rasy Anakonda zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki