shaitan

Staż : 4316 dni
Ranking ogólny : 632.
Fundusze : 641 477 equus
Historia właścicieli

Mantarraya

companionraiemanta1
petenglishangora
pastillepet

Angora

nr
211

08:45
Energia
96%
Zdrowie
11%
Morale
7%

Umiejętności

Suma: 1371.07

Wytrzymałość
274.1345
548.27
Prędkość
50.6525
101.31
Ujeżdżenie
269.624
539.25
Galop
19.5845
39.17
Kłus
13.964
27.93
Skoki
57.5735
115.15
Rasa: AngoraWiek: 80 lat 2 miesiące
Gatunek: Koń zwierzak domowyWzrost: 20 cm
Płeć: klaczWaga: 60 kg
Rodzina: Zającowaty Urodzona: 22.03.2024
Trener: shaitan Zarobki: 384 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0111
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 7710.86
Wytrzymałość1079.52  Galop1233.73
Prędkość1465.06  Kłus848.19
Ujeżdżenie1387.96  Skoki1696.39
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
1.19
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1079.52
1079.52
Prędkość
1465.06
1465.06
Ujeżdżenie
1387.96
1387.96
Galop
1233.73
1233.73
Kłus
848.198
848.198
Skoki
1696.39
1696.39
1696.39
Ta klacz ma 713 gwiazdek doskonałości.

cravachePalcat

ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

selleclassique1x1* Klasyczne siodło

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

brideclassique1x1* Klasyczna uzda

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

bonnet2xrougevert2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xvert2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

tapisclassique3xpinataCzaprak 3***

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

companionraiemanta1Mantarraya

Skoki: +4


Angora jest jednym z koni zwierząt domowych.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli koni zwierząt domowych. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojego konia zwierzaka domowego.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Konia Angora nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Angora

Oswojone konie

Już 416 koni rasy Angora zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.