Sinjid

Staż : 3193 dni
Ranking ogólny : 907.
Fundusze : 33 170 023 equus
Historia właścicieli

Królik

compagnonlapin
petenglishangora
pastillepet

Angora

nr
42

08:30
Energia
94%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 9386.47

Wytrzymałość
652.3515
1304.70
Prędkość
899.175
1798.35
Ujeżdżenie
838.51
1677.02
Galop
748.3005
1496.60
Kłus
401.5195
803.04
Skoki
1153.38
2306.76
Rasa: AngoraWiek: 76 lat
Gatunek: Koń zwierzak domowyWzrost: 23 cm
Płeć: klaczWaga: 69 kg
Rodzina: Zającowaty Urodzona: 17.05.2023
Trener: Sinjid Zarobki: 8 217 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0253
Biegi przełajowe 01257
Konkursy skoków 0297
Zawody w ujeżdżeniu 0186
Potencjał genetyczny Suma: 9367.27
Wytrzymałość1311.42  Galop1498.76
Prędkość1779.78  Kłus1030.40
Ujeżdżenie1686.11  Skoki2060.80
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
91.35
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1311.42
1311.42
Prędkość
1779.78
1779.78
1779.78
Ujeżdżenie
1686.11
1686.11
1686.11
Galop
1498.76
1498.76
Kłus
1030.4
1030.4
Skoki
2060.8
2060.8
2060.8
Ta klacz ma 880 gwiazdek doskonałości.

selleclassique1x1* Klasyczne siodło

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

brideclassique1x1* Klasyczna uzda

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

compagnonlapinKrólik

ujeżdżenie: +3

tapisclassique2xblanc2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xnoirblanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xblanc2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2


Angora jest jednym z koni zwierząt domowych.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli koni zwierząt domowych. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojego konia zwierzaka domowego.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Konia Angora nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Angora

Oswojone konie

Już 416 koni rasy Angora zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.