zAlfik

Staż : 695 dni
Ranking ogólny : 854.
Fundusze : 249 947 equus
Historia właścicieli

Tora

compagnontora
petenglishangora
pastillepet

Angora

nr
67

09:00
Energia
95%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 8685.30

Wytrzymałość
605.73
1211.46
Prędkość
830.065
1660.13
Ujeżdżenie
778.8
1557.60
Galop
692.255
1384.51
Kłus
372.7335
745.47
Skoki
1063.065
2126.13
Rasa: AngoraWiek: 80 lat 4 miesiące
Gatunek: Koń zwierzak domowyWzrost: 20 cm
Płeć: klaczWaga: 60 kg
Rodzina: Zającowaty Urodzona: 17.05.2023
Trener: zAlfik Zarobki: 14 665 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0012
Wyścigi kłusem 05108
Biegi przełajowe 06125
Konkursy skoków 022910
Zawody w ujeżdżeniu 0012
Potencjał genetyczny Suma: 8653.30
Wytrzymałość1211.46  Galop1384.52
Prędkość1644.13  Kłus951.86
Ujeżdżenie1557.60  Skoki1903.72
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
100.00
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1211.46
1211.46
Prędkość
1644.13
1644.13
1644.13
Ujeżdżenie
1557.6
1557.6
Galop
1384.52
1384.52
Kłus
951.866
951.866
Skoki
1903.72
1903.72
1903.72
Ta klacz ma 809 gwiazdek doskonałości.

cravachePalcat

ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

selleclassique1x1* Klasyczne siodło

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

brideclassique1x1* Klasyczna uzda

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

longeLonża

ujeżdżenie: +12, galop: +10, kłus: +10

tapisclassique2xrose2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xnoirrose2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xrose2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bucephaleBucefał

ujeżdżenie: +3

compagnontoraTora

wytrzymałość: +3


Angora jest jednym z koni zwierząt domowych.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli koni zwierząt domowych. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojego konia zwierzaka domowego.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Konia Angora nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Angora

Oswojone konie

Już 416 koni rasy Angora zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.