conikus

Staż : 3612 dni
Ranking ogólny : 1143.
Fundusze : 16 073 412 equus
Historia właścicieli

Królik

compagnonlapin
petenglishangora
pastillepet

Angora

nr
115

24:00
Energia
21%
Zdrowie
100%
Morale
83%

Umiejętności

Suma: 7732.48

Wytrzymałość
540.46
1080.92
Prędkość
736.93
1473.86
Ujeżdżenie
694.385
1388.77
Galop
610.605
1221.21
Kłus
338.885
677.77
Skoki
944.975
1889.95
Rasa: AngoraWiek: 28 lat 6 miesięcy
Gatunek: Koń zwierzak domowyWzrost: 20 cm
Płeć: ogierWaga: 60 kg
Rodzina: Zającowaty Urodzony: 18.05.2023
Trener: conikus Zarobki: 42 422 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 05816
Wyścigi kłusem 026910
Biegi przełajowe 0131318
Konkursy skoków 0364
Zawody w ujeżdżeniu 05514
Potencjał genetyczny Suma: 7710.86
Wytrzymałość1079.52  Galop1233.73
Prędkość1465.06  Kłus848.19
Ujeżdżenie1387.96  Skoki1696.39
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
100.00
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1079.52
1079.52
Prędkość
1465.06
1465.06
Ujeżdżenie
1387.96
1387.96
Galop
1233.73
1233.73
Kłus
848.198
848.198
Skoki
1696.39
1696.39
1696.39
Ten koń ma 713 gwiazdek doskonałości.

cravachePalcat

ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

clochesKaloszki

prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6

eperonsOstrogi

wytrzymałość: +9, prędkość: +9, ujeżdżenie: +9, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

falabellaFalabella

prędkość: +8, ujeżdżenie: +7, kłus: +9

longeLonża

ujeżdżenie: +12, galop: +10, kłus: +10

compagnonlapinKrólik

ujeżdżenie: +3

cramponsHacele

prędkość: +12

tapisclassique3xpinataCzaprak 3***

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

bonnet3xpinata3*** Nauszniki

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

bande3xpinata3*** Owijki

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3


Angora jest jednym z koni zwierząt domowych.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli koni zwierząt domowych. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojego konia zwierzaka domowego.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Konia Angora nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Angora

Oswojone konie

Już 455 koni rasy Angora zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTen koń specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.