monster_zig

Staż : 2449 dni
Ranking ogólny : 1263.
Fundusze : 11 911 273 equus
Historia właścicieli

Kałamarnica olbrzymia

compagnongiantsquid
chimeriquepieuvregeante
18:00
Energia
25%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 426.64

Wytrzymałość
52.786
105.57
Prędkość
22.4405
44.88
Ujeżdżenie
18.767
37.53
Galop
26.8685
53.74
Kłus
40.2005
80.40
Skoki
52.259
104.52
Rasa: Ogromna OśmiornicaWiek: 4 lata 7 miesięcy
Gatunek: ChimeraWzrost: 538 cm
Płeć: ogierWaga: 1614 kg
Klimat: Zimny Urodzony: 16.08.2024
Trener: monster_zig

Ekwipunek

brak

Przedmioty

woda młodościkamień filozoficznyokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 4525.95
Wytrzymałość543.11  Galop859.92
Prędkość588.37  Kłus678.89
Ujeżdżenie1040.97  Skoki814.67
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
-71.06
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
543.114
543.114
Prędkość
588.373
588.373
Ujeżdżenie
1040.97
1040.97
Galop
859.927
859.927
Kłus
678.893
678.893
Skoki
814.672
814.672
Ten koń ma 395 gwiazdek doskonałości.

compagnongiantsquidKałamarnica olbrzymia

kłus: +14


Ogromna Ośmiornica jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Wiosną i latem Ogromna Ośmiornica może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Ogromna Ośmiornica nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Ogromna Ośmiornica

Oswojone konie

Już 920 koni rasy Ogromna Ośmiornica zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki