Kisa-chan

Staż : 4851 dni
Ranking ogólny : 61.
Fundusze : 3 249 equus
Historia właścicieli
chimeriquepieuvregeante
08:00
Energia
100%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 706.47

Wytrzymałość
1.2
2.40
Prędkość
0.7
1.40
Ujeżdżenie
344.3365
688.67
Galop
5.1
10.20
Kłus
0.8
1.60
Skoki
1.1
2.20
Rasa: Ogromna OśmiornicaWiek: 81 lat 2 miesiące
Gatunek: ChimeraWzrost: 532 cm
Płeć: klaczWaga: 1596 kg
Klimat: Zimny Urodzona: 20.09.2019
Trener: Kisa-chan

Ekwipunek

brak

Przedmioty

kamień filozoficznyokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 5196.46
Wytrzymałość623.57  Galop987.32
Prędkość675.54  Kłus779.46
Ujeżdżenie1195.19  Skoki935.36
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
-5.60
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
623.575
623.575
Prędkość
675.54
675.54
Ujeżdżenie
1195.19
1195.19
Galop
987.324
987.324
Kłus
779.469
779.469
Skoki
935.365
935.365
Ta klacz ma 462 gwiazdki doskonałości.

etoileimmortelGwiazda mocy nieśmiertelności

wytrzymałość: +10, prędkość: +10, ujeżdżenie: +10, galop: +10, kłus: +10, Skoki: +10


Ogromna Ośmiornica jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Wiosną i latem Ogromna Ośmiornica może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia > Tęczowa Ósemka < nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Ogromna Ośmiornica

Oswojone konie

Już 920 koni rasy Ogromna Ośmiornica zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki