 |
Bonusy ośrodka jeździeckiego
wytrzymałość: +14, prędkość: +14, ujeżdżenie: +14, galop: +14, kłus: +14, Skoki: +14 |
---|
 | 3*** Klasyczne siodło wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
 | 3*** Klasyczna uzda wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
 | Grzebień do grzywy wytrzymałość: +4, prędkość: +4 |
---|
 | Kopystka ujeżdżenie: +8 |
---|
 | Beczułka tłuszczu wytrzymałość: +8, prędkość: +8 |
---|
 | Falabella prędkość: +7, ujeżdżenie: +8, Skoki: +9 |
---|
 | 2** Czaprak do jazdy Klasycznej wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
 | 2** Owijki wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
 | Zaplatanie koreczków wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
 | Kreatur galop: +13 |
---|
 | Zapleciony ogon wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
 | Niestandardowy wzór golenia wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
 | Podkowa Heraklesa Bieg przełajowy wytrzymałość: +14, ujeżdżenie: +10, Skoki: +6 |
|