|
Bonusy ośrodka jeździeckiego
wytrzymałość: +40, prędkość: +40, ujeżdżenie: +40, galop: +40, kłus: +40, Skoki: +40 |
---|
| Palcat ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9 |
---|
| Pegaz wytrzymałość: +3, prędkość: +4, ujeżdżenie: +4 |
---|
| 3*** Klasyczne siodło wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| 3*** Klasyczna uzda wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| Grzebień do grzywy wytrzymałość: +4, prędkość: +4 |
---|
| Kopystka ujeżdżenie: +8 |
---|
| Beczułka tłuszczu wytrzymałość: +8, prędkość: +8 |
---|
| Wałach wytrzymałość: +8, prędkość: +8, ujeżdżenie: +4 |
---|
| Kaloszki prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6 |
---|
| Ostrogi wytrzymałość: +9, prędkość: +9, ujeżdżenie: +9, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9 |
---|
| Żywioł Ognia wytrzymałość: +11, prędkość: +14, ujeżdżenie: +11, galop: +11, kłus: +11, Skoki: +11 |
---|
| Falabella prędkość: +8, ujeżdżenie: +7, galop: +9 |
---|
| Lonża ujeżdżenie: +12, galop: +10, kłus: +10 |
---|
| Hacele galop: +12 |
---|
| Rycerskie owijki wytrzymałość: +10, prędkość: +10, ujeżdżenie: +10, galop: +10, kłus: +10, Skoki: +10 |
---|
| Monstro galop: +13 |
---|
| Czaprak smoczego samuraja wytrzymałość: +10, prędkość: +10, ujeżdżenie: +10, galop: +10, kłus: +10, Skoki: +10 |
---|
| Nauszniki smoczego samuraja wytrzymałość: +10, prędkość: +10, ujeżdżenie: +10, galop: +10, kłus: +10, Skoki: +10 |
---|
| Podkowa Heraklesa Wyścig galopem prędkość: +10, ujeżdżenie: +6, galop: +14 |
|