Acrobat

Staż : 3392 dni
Ranking ogólny : 283.
Fundusze : 47 824 767 equus
Historia właścicieli

Fregata wielka

compagnonpinatamagnificentfrigatebird
chimeriqueloup
pattechimerique

Wilk

nr
744

15:00
Energia
21%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 862.68

Wytrzymałość
154.4335
308.87
Prędkość
128.2175
256.44
Ujeżdżenie
6.774
13.55
Galop
137.917
275.83
Kłus
1.8
3.60
Skoki
2.2
4.40
Rasa: WilkWiek: 7 lat 6 miesięcy
Gatunek: ChimeraWzrost: 70 cm
Płeć: klaczWaga: 210 kg
Klimat: Zimny Urodzona: 25.10.2024
Trener: Acrobat

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 3208.12
Wytrzymałość705.78  Galop609.54
Prędkość641.62  Kłus513.29
Ujeżdżenie417.05  Skoki320.81
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
-20.36
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
705.787
705.787
Prędkość
641.625
641.625
Ujeżdżenie
417.056
417.056
Galop
609.544
609.544
Kłus
513.3
513.3
Skoki
320.812
320.812
Ta klacz ma 264 gwiazdki doskonałości.

cravachePalcat

ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

clochesKaloszki

prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6

longeLonża

ujeżdżenie: +12, galop: +10, kłus: +10

tapisclassique2xblanc2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xrougeblanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xblanc2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

compagnonpinatamagnificentfrigatebirdFregata wielka

prędkość: +7


Wilk jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Wiosną i latem Wilk może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Wilk nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Wilk

Oswojone konie

Już 798 koni rasy Wilk zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.