Ania Czarnecka

Staż : 277 dni
Ranking ogólny : 11565.
Fundusze : 1 033 186 equus
Historia właścicieli
chimeriqueloup
pattechimerique

Apollo

nr
776

16:30
Energia
24%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 448.32

Wytrzymałość
211.5265
423.05
Prędkość
0.6
1.20
Ujeżdżenie
11.2355
22.47
Galop
0.2
0.40
Kłus
0.3
0.60
Skoki
0.3
0.60
Rasa: WilkWiek: 6 lat 8 miesięcy
Gatunek: ChimeraWzrost: 78 cm
Płeć: ogierWaga: 234 kg
Klimat: Zimny Urodzony: 25.10.2024
Trener: Ania Czarnecka

Ekwipunek

brak

Przedmioty

kamień filozoficznyfortuna krezusaokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 3208.12
Wytrzymałość705.78  Galop609.54
Prędkość641.62  Kłus513.29
Ujeżdżenie417.05  Skoki320.81
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
-40.45
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
705.787
705.787
Prędkość
641.625
641.625
Ujeżdżenie
417.056
417.056
Galop
609.544
609.544
Kłus
513.3
513.3
Skoki
320.812
320.812
Ten koń ma 264 gwiazdki doskonałości.

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8


Wilk jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Wiosną i latem Wilk może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Apollo nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Wilk

Oswojone konie

Już 798 koni rasy Wilk zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki