| Grzebień do grzywy wytrzymałość: +4, prędkość: +4 |
---|
| 2** Klasyczne siodło wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
| 2** Klasyczna uzda wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
| 2** Owijki wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
| Czaprak 3*** wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| Nauszniki smoczego samuraja wytrzymałość: +10, prędkość: +10, ujeżdżenie: +10, galop: +10, kłus: +10, Skoki: +10 |
---|
| Mikstura wiedźmy wytrzymałość: +11, prędkość: +11, ujeżdżenie: +11, galop: +11, kłus: +11, Skoki: +11 |
|