|
Bonusy ośrodka jeździeckiego
wytrzymałość: +17, prędkość: +17, ujeżdżenie: +17, galop: +17, kłus: +17, Skoki: +17 |
---|
| Palcat ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9 |
---|
| Złote Jabłko wytrzymałość: +11, prędkość: +11, ujeżdżenie: +11, galop: +11, kłus: +11, Skoki: +11 |
---|
| 3*** Klasyczne siodło wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| Grzebień do grzywy wytrzymałość: +4, prędkość: +4 |
---|
| Kopystka ujeżdżenie: +8 |
---|
| Beczułka tłuszczu wytrzymałość: +8, prędkość: +8 |
---|
| Kaloszki prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6 |
---|
| Ostrogi wytrzymałość: +9, prędkość: +9, ujeżdżenie: +9, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9 |
---|
| Czaprak 3*** wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| 3*** Nauszniki wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| 3*** Owijki wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| Zestaw Zwycięstwa wytrzymałość: +8, prędkość: +8, ujeżdżenie: +8, galop: +8, kłus: +8, Skoki: +8 |
---|
| Ogłowie smoczego samuraja wytrzymałość: +10, prędkość: +10, ujeżdżenie: +10, galop: +10, kłus: +10, Skoki: +10 |
---|
| Kałamarnica olbrzymia kłus: +14 |
---|
| Podkowa Heraklesa Ujeżdżenie ujeżdżenie: +17, galop: +5, kłus: +8 |
|