|
Bonusy ośrodka jeździeckiego
wytrzymałość: +29, prędkość: +29, ujeżdżenie: +29, galop: +29, kłus: +29, Skoki: +29 |
---|
| 3*** Klasyczne siodło wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| 3*** Klasyczna uzda wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| Kopystka ujeżdżenie: +8 |
---|
| Falabella prędkość: +8, ujeżdżenie: +7, galop: +9 |
---|
| Lonża ujeżdżenie: +12, galop: +10, kłus: +10 |
---|
| 1* Czaprak do jazdy Klasycznej wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1 |
---|
| 2** Nauszniki wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
| 2** Owijki wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
| Duch Wędrowca wytrzymałość: +11, prędkość: +11, ujeżdżenie: +11, galop: +11, kłus: +11, Skoki: +11 |
---|
| Podkowa Heraklesa Ujeżdżenie ujeżdżenie: +17, galop: +5, kłus: +8 |
|