|
Bonusy ośrodka jeździeckiego
wytrzymałość: +24, prędkość: +24, ujeżdżenie: +24, galop: +24, kłus: +24, Skoki: +24 |
---|
| Palcat ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9 |
---|
| Pegaz wytrzymałość: +3, prędkość: +4, ujeżdżenie: +4 |
---|
| 3*** Klasyczne siodło wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| 3*** Klasyczna uzda wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| Grzebień do grzywy wytrzymałość: +4, prędkość: +4 |
---|
| Kopystka ujeżdżenie: +8 |
---|
| Beczułka tłuszczu wytrzymałość: +8, prędkość: +8 |
---|
| Kaloszki prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6 |
---|
| Ostrogi wytrzymałość: +9, prędkość: +9, ujeżdżenie: +9, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9 |
---|
| Lonża ujeżdżenie: +12, galop: +10, kłus: +10 |
---|
| Jaskółka ujeżdżenie: +5 |
---|
| Hacele kłus: +12 |
---|
| 2** Nauszniki wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
| Czaprak 3*** wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| Owijki smoczego samuraja wytrzymałość: +10, prędkość: +10, ujeżdżenie: +10, galop: +10, kłus: +10, Skoki: +10 |
---|
| Zapleciony ogon wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
| Podkowa Heraklesa Wyścig galopem prędkość: +10, ujeżdżenie: +6, galop: +14 |
|