|
Bonusy ośrodka jeździeckiego
wytrzymałość: +38, prędkość: +38, ujeżdżenie: +38, galop: +38, kłus: +38, Skoki: +38 |
---|
| Palcat ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9 |
---|
| Złote Jabłko wytrzymałość: +11, prędkość: +11, ujeżdżenie: +11, galop: +11, kłus: +11, Skoki: +11 |
---|
| 3*** Klasyczna uzda wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| Kopystka ujeżdżenie: +8 |
---|
| Kaloszki prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6 |
---|
| Ostrogi wytrzymałość: +9, prędkość: +9, ujeżdżenie: +9, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9 |
---|
| Falabella ujeżdżenie: +9, galop: +7, kłus: +8 |
---|
| Lonża ujeżdżenie: +12, galop: +10, kłus: +10 |
---|
| Hacele ujeżdżenie: +12 |
---|
| 3*** Owijki wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| Rycerskie nauszniki wytrzymałość: +10, prędkość: +10, ujeżdżenie: +10, galop: +10, kłus: +10, Skoki: +10 |
---|
| Rycerskie siodło wytrzymałość: +10, prędkość: +10, ujeżdżenie: +10, galop: +10, kłus: +10, Skoki: +10 |
---|
| Czaprak smoczego samuraja wytrzymałość: +10, prędkość: +10, ujeżdżenie: +10, galop: +10, kłus: +10, Skoki: +10 |
---|
| Podkowa Heraklesa Wyścig galopem prędkość: +10, ujeżdżenie: +6, galop: +14 |
|