|
Bonusy ośrodka jeździeckiego
wytrzymałość: +15, prędkość: +15, ujeżdżenie: +15, galop: +15, kłus: +15, Skoki: +15 |
---|
| Grzebień do grzywy wytrzymałość: +4, prędkość: +4 |
---|
| Kopystka ujeżdżenie: +8 |
---|
| 2** Klasyczne siodło wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
| 2** Klasyczna uzda wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
| Królik ujeżdżenie: +3 |
---|
| 1* Czaprak do jazdy Klasycznej wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1 |
---|
| 1* Nauszniki wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1 |
---|
| 1* Owijki wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1 |
---|
| Duch Wędrowca wytrzymałość: +11, prędkość: +11, ujeżdżenie: +11, galop: +11, kłus: +11, Skoki: +11 |
|