Andromeda wiola

Staż : 3802 dni
Ranking ogólny : 1773.
Fundusze : 6 085 422 equus
Historia właścicieli
chimeriqueelephant
pattechimerique

Słoń

nr
426

08:00
Energia
100%
Zdrowie
100%
Morale
94%

Umiejętności

Suma: 5.60

Wytrzymałość
1.4
2.80
Prędkość
1.4
2.80
Ujeżdżenie
0
0.00
Galop
0
0.00
Kłus
0
0.00
Skoki
0
0.00
Rasa: SłońWiek: 80 lat 2 miesiące
Gatunek: ChimeraWzrost: 264 cm
Płeć: klaczWaga: 792 kg
Klimat: Gorący Urodzona: 11.08.2023
Trener: Andromeda wiola

Ekwipunek

brak

Przedmioty

kamień filozoficznyfortuna krezusaokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 5749.44
Wytrzymałość1609.84  Galop689.93
Prędkość1149.89  Kłus804.92
Ujeżdżenie1034.90  Skoki459.95
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
-20.00
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1609.84
1609.84
1609.84
Prędkość
1149.89
1149.89
Ujeżdżenie
1034.9
1034.9
Galop
689.931
689.931
Kłus
804.922
804.922
Skoki
459.954
459.954
Ta klacz ma 516 gwiazdek doskonałości.

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8


Słoń jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Słoń może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Słoń nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Słoń

Oswojone konie

Już 635 koni rasy Słoń zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki