limbo

Staż : 684 dni
Ranking ogólny : 6692.
Fundusze : 4 785 136 equus
Historia właścicieli

Orka

compagnonorque
chimeriqueorque
pattechimerique

Orka

nr
501

08:00
Energia
94%
Zdrowie
100%
Morale
94%

Umiejętności

Suma: 297.62

Wytrzymałość
0
0.00
Prędkość
0.1
0.20
Ujeżdżenie
34.388
68.78
Galop
17.887
35.77
Kłus
0.2
0.40
Skoki
96.235
192.47
Rasa: OrkaWiek: 80 lat
Gatunek: ChimeraWzrost: 769 cm
Płeć: klaczWaga: 2307 kg
Klimat: Zimny Urodzona: 28.07.2023
Trener: limbo

Ekwipunek

brak

Przedmioty

kamień filozoficznyfortuna krezusaokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 9635.93
Wytrzymałość1349.03  Galop1734.47
Prędkość1349.03  Kłus1349.03
Ujeżdżenie2312.62  Skoki1541.75
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
-16.80
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1349.03
1349.03
Prędkość
1349.03
1349.03
Ujeżdżenie
2312.62
2312.62
2312.62
Galop
1734.47
1734.47
1734.47
Kłus
1349.03
1349.03
Skoki
1541.75
1541.75
Ta klacz ma 906 gwiazdek doskonałości.

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8


Orka jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Wiosną i latem Orka może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Orka nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Orka

Oswojone konie

Już 535 koni rasy Orka zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki