|
Bonusy ośrodka jeździeckiego
wytrzymałość: +14, prędkość: +14, ujeżdżenie: +14, galop: +14, kłus: +14, Skoki: +14 |
---|
| Pegaz wytrzymałość: +3, prędkość: +4, ujeżdżenie: +4 |
---|
| Grzebień do grzywy wytrzymałość: +4, prędkość: +4 |
---|
| 1* Czaprak do jazdy Klasycznej wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1 |
---|
| 2** Nauszniki wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
| 2** Owijki wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
| Maść tęczowa wytrzymałość: +5, prędkość: +5, ujeżdżenie: +5, galop: +5, kłus: +5, Skoki: +5 |
---|
| Rycerskie siodło wytrzymałość: +10, prędkość: +10, ujeżdżenie: +10, galop: +10, kłus: +10, Skoki: +10 |
---|
| Rycerska uzda wytrzymałość: +10, prędkość: +10, ujeżdżenie: +10, galop: +10, kłus: +10, Skoki: +10 |
---|
| Zapleciony ogon wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
| Karakara prędkość: +2 |
|