Deni

Staż : 5111 dni
Ranking ogólny : 1985.
Fundusze : 31 672 574 equus
Historia właścicieli
chimeriquerequinmarteau
10:45
Energia
96%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 661.69

Wytrzymałość
137.439
274.88
Prędkość
59.2295
118.46
Ujeżdżenie
36.2525
72.50
Galop
20.632
41.26
Kłus
30.3075
60.62
Skoki
46.986
93.97
Rasa: Rekin młotWiek: 69 lat 2 miesiące
Gatunek: ChimeraWzrost: 299 cm
Płeć: ogierWaga: 897 kg
Klimat: Umiarkowany Urodzony: 01.08.2022
Trener: Deni

Ekwipunek

brak

Przedmioty

chmurkakamień filozoficznyfortuna krezusaokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 4465.81
Wytrzymałość1071.80  Galop580.55
Prędkość893.16  Kłus491.23
Ujeżdżenie669.87  Skoki759.18
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
-10.67
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1071.8
1071.8
Prędkość
893.16
893.16
Ujeżdżenie
669.87
669.87
Galop
580.554
580.554
Kłus
491.238
491.238
Skoki
759.188
759.188
Ten koń ma 390 gwiazdek doskonałości.

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8


Rekin młot jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Latem i zimą Rekin młot może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Rekin młot nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Rekin młot

Oswojone konie

Już 1585 koni rasy Rekin młot zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki