|
Bonusy ośrodka jeździeckiego
wytrzymałość: +7, prędkość: +7, ujeżdżenie: +7, galop: +7, kłus: +7, Skoki: +7 |
---|
| Palcat ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9 |
---|
| 3*** Klasyczne siodło wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| 3*** Klasyczna uzda wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| Grzebień do grzywy wytrzymałość: +4, prędkość: +4 |
---|
| Kopystka ujeżdżenie: +8 |
---|
| Beczułka tłuszczu wytrzymałość: +8, prędkość: +8 |
---|
| Ostrogi wytrzymałość: +9, prędkość: +9, ujeżdżenie: +9, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9 |
---|
| Kura ujeżdżenie: +1 |
---|
| 1* Czaprak do jazdy Klasycznej wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1 |
---|
| 1* Nauszniki wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1 |
---|
| 1* Owijki wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1 |
---|
| Maść tęczowa wytrzymałość: +5, prędkość: +5, ujeżdżenie: +5, galop: +5, kłus: +5, Skoki: +5 |
---|
| Podkowa Heraklesa Wyścig galopem prędkość: +10, ujeżdżenie: +6, galop: +14 |
|