|
Bonusy ośrodka jeździeckiego
wytrzymałość: +13, prędkość: +13, ujeżdżenie: +13, galop: +13, kłus: +13, Skoki: +13 |
---|
| 3*** Klasyczne siodło wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| 3*** Klasyczna uzda wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| Grzebień do grzywy wytrzymałość: +4, prędkość: +4 |
---|
| Kopystka ujeżdżenie: +8 |
---|
| 1* Czaprak do jazdy Klasycznej wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1 |
---|
| 2** Nauszniki wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
| 2** Owijki wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
| Maść tęczowa wytrzymałość: +5, prędkość: +5, ujeżdżenie: +5, galop: +5, kłus: +5, Skoki: +5 |
---|
| Zaplatanie koreczków wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
| Zapleciony ogon wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
|