|
Bonusy ośrodka jeździeckiego
wytrzymałość: +7, prędkość: +7, ujeżdżenie: +7, galop: +7, kłus: +7, Skoki: +7 |
---|
| 3*** Klasyczne siodło wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| 3*** Klasyczna uzda wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| Żywioł Ziemi wytrzymałość: +11, prędkość: +11, ujeżdżenie: +14, galop: +11, kłus: +11, Skoki: +11 |
---|
| Gryf ujeżdżenie: +14 |
---|
| 1* Czaprak do jazdy Klasycznej wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1 |
---|
| 1* Nauszniki wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1 |
---|
| 1* Owijki wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1 |
|