|
Bonusy ośrodka jeździeckiego
wytrzymałość: +6, prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, galop: +6, kłus: +6, Skoki: +6 |
---|
| Palcat ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9 |
---|
| 3*** Klasyczna uzda wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| Grzebień do grzywy wytrzymałość: +4, prędkość: +4 |
---|
| Kopystka ujeżdżenie: +8 |
---|
| Beczułka tłuszczu wytrzymałość: +8, prędkość: +8 |
---|
| Kaloszki prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6 |
---|
| Ostrogi wytrzymałość: +9, prędkość: +9, ujeżdżenie: +9, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9 |
---|
| Lonża ujeżdżenie: +12, galop: +10, kłus: +10 |
---|
| Żyrafa ujeżdżenie: +3 |
---|
| Maść tęczowa wytrzymałość: +5, prędkość: +5, ujeżdżenie: +5, galop: +5, kłus: +5, Skoki: +5 |
---|
| Zaplatanie koreczków wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
| Rycerskie nauszniki wytrzymałość: +10, prędkość: +10, ujeżdżenie: +10, galop: +10, kłus: +10, Skoki: +10 |
---|
| Rycerskie owijki wytrzymałość: +10, prędkość: +10, ujeżdżenie: +10, galop: +10, kłus: +10, Skoki: +10 |
---|
| Rycerskie siodło wytrzymałość: +10, prędkość: +10, ujeżdżenie: +10, galop: +10, kłus: +10, Skoki: +10 |
---|
| Czaprak smoczego samuraja wytrzymałość: +10, prędkość: +10, ujeżdżenie: +10, galop: +10, kłus: +10, Skoki: +10 |
|