Arisiek

Staż : 4932 dni
Ranking ogólny : 2397.
Fundusze : 1 174 484 equus
Historia właścicieli

Panda

compagnonpanda
chimeriquepanda
pattechimerique

Panda

nr
144

08:00
Energia
94%
Zdrowie
100%
Morale
94%

Umiejętności

Suma: 51.27

Wytrzymałość
24.437
48.87
Prędkość
0
0.00
Ujeżdżenie
0
0.00
Galop
0.6
1.20
Kłus
0.6
1.20
Skoki
0
0.00
Rasa: PandaWiek: 80 lat 4 miesiące
Gatunek: ChimeraWzrost: 82 cm
Płeć: klaczWaga: 246 kg
Klimat: Umiarkowany Urodzona: 30.04.2021
Trener: Arisiek

Ekwipunek

brak

Przedmioty

kamień filozoficznyfortuna krezusaokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 3928.27
Wytrzymałość471.39  Galop785.65
Prędkość471.39  Kłus864.21
Ujeżdżenie707.08  Skoki628.52
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
-20.00
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
471.393
471.393
Prędkość
471.393
471.393
Ujeżdżenie
707.089
707.089
Galop
785.655
785.655
Kłus
864.218
864.218
Skoki
628.524
628.524
Ta klacz ma 336 gwiazdek doskonałości.

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8


Panda jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Latem i zimą Panda może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Panda nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Panda

Oswojone konie

Już 457 koni rasy Panda zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki