WorldCreeper

Staż : 4182 dni
Ranking ogólny : 734.
Fundusze : 1 278 033 475 equus
Historia właścicieli
chimeriqueratonlaveur
pattechimerique

Szop

nr
362

08:00
Energia
100%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 1590.81

Wytrzymałość
6.9415
13.88
Prędkość
344.6435
689.29
Ujeżdżenie
54.4085
108.82
Galop
72.1435
144.29
Kłus
245.122
490.24
Skoki
72.1435
144.29
Rasa: SzopWiek: 80 lat 6 miesięcy
Gatunek: ChimeraWzrost: 46 cm
Płeć: klaczWaga: 138 kg
Klimat: Zimny Urodzona: 25.12.2020
Trener: WorldCreeper

Ekwipunek

brak

Przedmioty

kamień filozoficznyfortuna krezusaokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 4509.00
Wytrzymałość631.26  Galop721.44
Prędkość1082.16  Kłus811.62
Ujeżdżenie541.08  Skoki721.44
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
16.69
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
631.26
631.26
Prędkość
1082.16
1082.16
Ujeżdżenie
541.08
541.08
Galop
721.44
721.44
Kłus
811.62
811.62
Skoki
721.44
721.44
Ta klacz ma 396 gwiazdek doskonałości.

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8


Szop jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Wiosną i latem Szop może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Szop nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Szop

Oswojone konie

Już 619 koni rasy Szop zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki