17:30
Energia
15%
Zdrowie
100%
Morale
100%
Umiejętności
Suma: 3000.00
Wytrzymałość | 250 |
500.00 |
Prędkość | 250 |
500.00 |
Ujeżdżenie | 250 |
500.00 |
Galop | 250 |
500.00 |
Kłus | 250 |
500.00 |
Skoki | 250 |
500.00 |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zwycięstwa
|
| |||||||||||||||||||||||||||
Pochodzenie
| |||||||||||||||||||||||||||
Jakość
|
Ymir jest jednym z koni nordyckich. Unieś zasłonę, która spowiła nordyckie krainy, zdobywając punkty za przejażdżki do Asgardu, Midgardu i Niflheimu – tylko ostrożnie wybieraj miejsca na przejażdżkę! Gdy zdobędziesz 900 pkt, zasłona uniesie się, a Ymir da Ci nagrodę: 1 x 5-ty Żywioł Konia Ymir nie można sprzedać. Jego umiejętności można rozwijać za pomocą Kuponów. |
Ośrodek jeździecki
Ymir nie jest jeszcze zarejestrowany w ośrodku jeździeckim. |
Trening
Wytrzymałość | ||
Prędkość | ||
Ujeżdżenie | ||
Galop | ||
Kłus | ||
Skoki |