Natie

Staż : 4490 dni
Ranking ogólny : 764.
Fundusze : 3 606 358 equus
Historia właścicieli
chimeriquecoccinelle
pattechimerique

Biedronka

nr
307

08:00
Energia
94%
Zdrowie
100%
Morale
94%

Umiejętności

Suma: 249.99

Wytrzymałość
3.627
7.25
Prędkość
4.068
8.14
Ujeżdżenie
0.1
0.20
Galop
0
0.00
Kłus
3.3065
6.61
Skoki
113.8915
227.78
Rasa: BiedronkaWiek: 102 lata 2 miesiące
Gatunek: ChimeraWzrost: 2 cm
Płeć: ogierWaga: 6 kg
Klimat: Umiarkowany Urodzony: 22.05.2020
Trener: Natie

Ekwipunek

brak

Przedmioty

kamień filozoficznyfortuna krezusaokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 3315.60
Wytrzymałość530.49  Galop464.18
Prędkość596.80  Kłus497.34
Ujeżdżenie497.34  Skoki729.43
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
-13.12
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
530.496
530.496
Prędkość
596.808
596.808
Ujeżdżenie
497.34
497.34
Galop
464.184
464.184
Kłus
497.34
497.34
Skoki
729.432
729.432
Ten koń ma 274 gwiazdki doskonałości.

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8


Biedronka jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Latem i zimą Biedronka może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Biedronka nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Biedronka

Oswojone konie

Już 510 koni rasy Biedronka zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki