lub
Nie pamiętasz hasła?
ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9
wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3
wytrzymałość: +8, ujeżdżenie: +7, kłus: +9
wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2
wytrzymałość: +10, prędkość: +10, ujeżdżenie: +10, galop: +10, kłus: +10, Skoki: +10
Krokodyl jest chimerą. Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery. Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia. Jesienią i zimą Krokodyl może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.
Konia Krokodyl nie można sprzedać.
Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Krokodyl
Już 505 koni rasy Krokodyl zostało oswojonych: