lub
Nie pamiętasz hasła?
wytrzymałość: +40, prędkość: +40, ujeżdżenie: +40, galop: +40, kłus: +40, Skoki: +40
ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9
wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3
wytrzymałość: +4, prędkość: +4
ujeżdżenie: +8
wytrzymałość: +8, prędkość: +8
prędkość: +8, ujeżdżenie: +7, kłus: +9
wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2
wytrzymałość: +10, prędkość: +10, ujeżdżenie: +10, galop: +10, kłus: +10, Skoki: +10
Árvakr jest jednym z koni mitycznych.
Árvakr i Alsviðr razem ciągną słoneczny rydwan.
Gdy Árvakr się budzi, zostawia za sobą kilka promieni słońca.
Gdy zbierzesz wystarczającą liczbę promieni, możesz dostać premię: twoje konie będą budzić się o 6 zamiast o 8 przez następne 2 godz.
Premia nie dotyczy koni: Świąteczne renifery.
Jeśli posiadasz również Alsviðr, twoja premia będzie trwać dwa razy dłużej.
Konia Árvakr nie można sprzedać.
Jego umiejętności można rozwijać za pomocą Kuponów.
Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Árvakr