|
Bonusy ośrodka jeździeckiego
wytrzymałość: +8, prędkość: +8, ujeżdżenie: +8, galop: +8, kłus: +8, Skoki: +8 |
---|
| Pegaz wytrzymałość: +3, prędkość: +4, ujeżdżenie: +4 |
---|
| Grzebień do grzywy wytrzymałość: +4, prędkość: +4 |
---|
| Kopystka ujeżdżenie: +8 |
---|
| Beczułka tłuszczu wytrzymałość: +8, prędkość: +8 |
---|
| 1* Westernowe siodło wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1 |
---|
| 1* Westernowa uzda wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1 |
---|
| Kaloszki prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6 |
---|
| Żywioł Ognia wytrzymałość: +11, prędkość: +14, ujeżdżenie: +11, galop: +11, kłus: +11, Skoki: +11 |
---|
| 2** czaprak do jazdy Western wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
| 2** Nauszniki wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
| 2** Owijki wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
| Kolor wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2 |
---|
| Dzienny cel galop: +12, kłus: +12, Skoki: +12 |
|