mirandina

Staż : 4399 dni
Ranking ogólny : 6080.
Fundusze : 12 540 299 equus
Historia właścicieli

Niedźwiedź

compagnonours
chimeriqueloup
pattechimerique

Sirilla

nr
466

14:30
Energia
21%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 3272.95

Wytrzymałość
396.4705
792.94
Prędkość
336.695
673.39
Ujeżdżenie
208.4955
416.99
Galop
310.2
620.40
Kłus
256.4285
512.86
Skoki
128.1835
256.37
Rasa: WilkWiek: 93 lata 8 miesięcy
Gatunek: ChimeraWzrost: 67 cm
Płeć: klaczWaga: 201 kg
Klimat: Zimny Urodzona: 08.06.2019
Trener: mirandina Zarobki: 57 356 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0222126
Wyścigi kłusem 0171625
Biegi przełajowe 01815
Konkursy skoków 0362729
Zawody w ujeżdżeniu 0372817
Potencjał genetyczny Suma: 3208.12
Wytrzymałość705.78  Galop609.54
Prędkość641.62  Kłus513.29
Ujeżdżenie417.05  Skoki320.81
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
100.00
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
705.787
705.787
Prędkość
641.625
641.625
Ujeżdżenie
417.056
417.056
Galop
609.544
609.544
Kłus
513.3
513.3
Skoki
320.812
320.812
Ta klacz ma 264 gwiazdki doskonałości.

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

clochesKaloszki

prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6

eperonsOstrogi

wytrzymałość: +9, prędkość: +9, ujeżdżenie: +9, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

longeLonża

ujeżdżenie: +12, galop: +10, kłus: +10

compagnonoursNiedźwiedź

ujeżdżenie: +9

cramponsHacele

galop: +12

tapisclassique2xrouge2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xrougeblanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xrouge2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2


Wilk jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Wiosną i latem Wilk może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Sirilla nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Wilk

Oswojone konie

Już 802 konie rasy Wilk zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.