koko-maroko

Staż : 2759 dni
Ranking ogólny : 5188.
Fundusze : 16 354 752 equus
Historia właścicieli

Królik

compagnonlapin
chimeriqueloup
pattechimerique

Wilk

nr
208

08:00
Energia
94%
Zdrowie
100%
Morale
94%

Umiejętności

Suma: 3288.13

Wytrzymałość
373.299
746.60
Prędkość
337.911
675.82
Ujeżdżenie
209.528
419.06
Galop
305.9735
611.95
Kłus
258.5505
517.10
Skoki
158.8005
317.60
Rasa: WilkWiek: 71 lat 2 miesiące
Gatunek: ChimeraWzrost: 75 cm
Płeć: ogierWaga: 225 kg
Klimat: Zimny Urodzony: 07.06.2019
Trener: koko-maroko Zarobki: 202 357 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 01139650
Wyścigi kłusem 0688141
Biegi przełajowe 0193044
Konkursy skoków 0443319
Zawody w ujeżdżeniu 01829364
Potencjał genetyczny Suma: 3208.12
Wytrzymałość705.78  Galop609.54
Prędkość641.62  Kłus513.29
Ujeżdżenie417.05  Skoki320.81
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
100.00
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
705.787
705.787
Prędkość
641.625
641.625
Ujeżdżenie
417.056
417.056
Galop
609.544
609.544
Kłus
513.3
513.3
Skoki
320.812
320.812
Ten koń ma 264 gwiazdki doskonałości.

cravachePalcat

ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

clochesKaloszki

prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6

eperonsOstrogi

wytrzymałość: +9, prędkość: +9, ujeżdżenie: +9, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

selleclassique2x2** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

brideclassique2x2** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

longeLonża

ujeżdżenie: +12, galop: +10, kłus: +10

tapisclassique2xnoir2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xnoirblanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xnoir2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2


Wilk jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Wiosną i latem Wilk może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Wilk nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Wilk

Oswojone konie

Już 805 koni rasy Wilk zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTen koń specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.