lub
Nie pamiętasz hasła?
ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9
prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6
wytrzymałość: +9, prędkość: +9, ujeżdżenie: +9, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9
ujeżdżenie: +12, galop: +10, kłus: +10
wytrzymałość: +6, prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, galop: +6, kłus: +6, Skoki: +6
ujeżdżenie: +3
Tygrys jest chimerą. Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery. Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia. Latem i zimą Tygrys może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.
Konia Tygrys nie można sprzedać.
Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Tygrys
Już 1927 koni rasy Tygrys zostało oswojonych: