Shenhe

Staż : 2428 dni
Ranking ogólny : 226.
Fundusze : 2 088 753 equus
Historia właścicieli
chimeriquepandaroux
pattechimerique

Ziuta

nr
4

08:00
Energia
100%
Zdrowie
94%
Morale
94%

Umiejętności

Suma: 733.95

Wytrzymałość
155.1355
310.27
Prędkość
189.3625
378.73
Ujeżdżenie
3.768
7.54
Galop
14.59
29.18
Kłus
3.019
6.04
Skoki
1.1
2.20
Rasa: Panda czerwonaWiek: 80 lat 10 miesięcy
Gatunek: ChimeraWzrost: 60 cm
Płeć: klaczWaga: 180 kg
Klimat: Zimny Urodzona: 26.10.2018
Trener: Shenhe

Ekwipunek

brak

Przedmioty

kamień filozoficznyokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 3021.18
Wytrzymałość543.81  Galop513.60
Prędkość604.23  Kłus453.17
Ujeżdżenie483.38  Skoki422.96
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
4.48
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
543.812
543.812
Prędkość
604.236
604.236
Ujeżdżenie
483.389
483.389
Galop
513.601
513.601
Kłus
453.177
453.177
Skoki
422.965
422.965
Ta klacz ma 246 gwiazdek doskonałości.

etoileimmortelGwiazda mocy nieśmiertelności

wytrzymałość: +10, prędkość: +10, ujeżdżenie: +10, galop: +10, kłus: +10, Skoki: +10


Panda czerwona jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Wiosną i latem Panda czerwona może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Ziuta nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Panda czerwona

Oswojone konie

Już 686 koni rasy Panda czerwona zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki