sasuke13

Staż : 3556 dni
Ranking ogólny : 315.
Fundusze : 8 433 462 equus
Historia właścicieli
greyfell9
12:30
Energia
78%
Zdrowie
100%
Morale
90%

Umiejętności

Suma: 1050.00

Wytrzymałość
75
150.00
Prędkość
100
200.00
Ujeżdżenie
75
150.00
Galop
100
200.00
Kłus
100
200.00
Skoki
75
150.00
Rasa: BoskiWiek: 211 lat 10 miesięcy
Gatunek: Koń wierzchowyWzrost: 150 cm
Płeć: klaczWaga: 435 kg
Maść: Boski Urodzona: 23.11.2017
Hodowca: sasuke13 Zarobki: 6 336 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0111
Wyścigi kłusem 0026
Biegi przełajowe 0267
Konkursy skoków 0012
Zawody w ujeżdżeniu 0623
Potencjał genetyczny Suma: 750.00
Wytrzymałość100.00  Galop150.00
Prędkość150.00  Kłus150.00
Ujeżdżenie100.00  Skoki100.00
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
72.07
-100 0+100

Pochodzenie

Ojciec: Uranos
Matka: Gaja

Jakość

Wytrzymałość
100
Prędkość
150
Ujeżdżenie
100
Galop
150
Kłus
150
Skoki
100
Ta klacz ma 21 gwiazdek doskonałości.

cravachePalcat

ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

bande1x1* Owijki

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

tapisclassique2xnoir2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xnoirblanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2


Grani 10 jest jednym z koni mitycznych.

Grani jest koniem boskim, który odradza się z popiołów niczym feniks.

Jednak ponieważ nie jest nieśmiertelny, każdego dnia traci trochę zdrowia.

Jeśli przeżyje co najmniej 30 dni od swoich narodzin lub odrodzenia, przekaże Ci 20 20 kuponów oraz 20 000 equus w dniu swojej śmierci.

Możesz go wskrzesić, używając Puszki Pandory, lub zrewitalizować za pomocą Czarnej Orchidei.

Jest 12 różnych Grani, wliczając 2 klacze.

Raz w swojej grze, jeśli posiadasz co najmniej po jednym żywym każdego rodzaju, pierwszego dnia miesiąca, będziesz mógł zamienić jednego z nich w Sleipnir Palomino na jego stronie.

Klacze mogą się rozmnażać jednokrotnie z silnym ogierem Grani.

Dzięki temu urodzą kolejnego Grani.

Konia Grani 10 nie można sprzedać.

Jej umiejętności można rozwijać za pomocą Kuponów.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Grani 10

Ośrodek jeździecki

Grani 10 nie jest jeszcze zarejestrowana w ośrodku jeździeckim.

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.

Rozmnażanie

Informacja

Koń Grani 10 nie może się rozmnażać.
arbreDrzewo genealogiczne
chevalPotomstwo