Nastamilan

Staż : 3787 dni
Ranking ogólny : 1447.
Fundusze : 79 144 equus
Historia właścicieli

Królik

compagnonlapin
greyfell11
08:00
Energia
94%
Zdrowie
75%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 1050.00

Wytrzymałość
75
150.00
Prędkość
100
200.00
Ujeżdżenie
100
200.00
Galop
75
150.00
Kłus
100
200.00
Skoki
75
150.00
Rasa: BoskiWiek: 221 lat 4 miesiące
Gatunek: Koń wierzchowyWzrost: 150 cm
Płeć: ogierWaga: 454 kg
Maść: Boski Urodzony: 19.11.2017
Hodowca: Nastamilan Zarobki: 4 153 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0003
Wyścigi kłusem 0002
Biegi przełajowe 0002
Konkursy skoków 0001
Zawody w ujeżdżeniu 0003
Potencjał genetyczny Suma: 750.00
Wytrzymałość100.00  Galop100.00
Prędkość150.00  Kłus150.00
Ujeżdżenie150.00  Skoki100.00
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
60.00
-100 0+100

Pochodzenie

Ojciec: Uranos
Matka: Gaja

Jakość

Wytrzymałość
100
Prędkość
150
Ujeżdżenie
150
Galop
100
Kłus
150
Skoki
100
Ten koń ma 21 gwiazdek doskonałości.

centre Bonusy ośrodka jeździeckiego

wytrzymałość: +28, prędkość: +28, ujeżdżenie: +28, galop: +28, kłus: +28, Skoki: +28

selleclassique1x1* Klasyczne siodło

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

brideclassique1x1* Klasyczna uzda

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

tapisclassique2xvertbleu2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xvertblanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xvert2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2


Grani 12 jest jednym z koni mitycznych.

Grani jest koniem boskim, który odradza się z popiołów niczym feniks.

Jednak ponieważ nie jest nieśmiertelny, każdego dnia traci trochę zdrowia.

Jeśli przeżyje co najmniej 30 dni od swoich narodzin lub odrodzenia, przekaże Ci 20 20 kuponów oraz 20 000 equus w dniu swojej śmierci.

Możesz go wskrzesić, używając Puszki Pandory, lub zrewitalizować za pomocą Czarnej Orchidei.

Jest 12 różnych Grani, wliczając 2 klacze.

Raz w swojej grze, jeśli posiadasz co najmniej po jednym żywym każdego rodzaju, pierwszego dnia miesiąca, będziesz mógł zamienić jednego z nich w Sleipnir Palomino na jego stronie.

Klacze mogą się rozmnażać jednokrotnie z silnym ogierem Grani.

Dzięki temu urodzą kolejnego Grani.

Konia Grani 12 nie można sprzedać.

Jego umiejętności można rozwijać za pomocą Kuponów.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Grani 12

Ośrodek jeździecki

Do:
20 stycznia 2025
Boks:
boks 1* len
Korzyści:
pasza owies marchewka

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTen koń specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.

Rozmnażanie

Informacja