| 1* Klasyczne siodło wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1 |
---|
| 3*** Klasyczna uzda wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3 |
---|
| Kopystka ujeżdżenie: +8 |
---|
| Nietoperz wytrzymałość: -3, prędkość: -3, ujeżdżenie: -3, galop: -3, kłus: -3, Skoki: -3 |
---|
| Zaczarowana Dynia wytrzymałość: +11, prędkość: +11, ujeżdżenie: +11, galop: +11, kłus: +11, Skoki: +11 |
---|
| 1* Czaprak do jazdy Klasycznej wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1 |
---|
| 1* Nauszniki wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1 |
---|
| 1* Owijki wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1 |
|