Konie nordyckie
Fenrir
Unieś zasłonę, która spowiła nordyckie krainy, zdobywając punkty za przejażdżki do Asgardu, Midgardu i Niflheimu – tylko ostrożnie wybieraj miejsca na przejażdżkę!
Gdy zdobędziesz 900 pkt, zasłona uniesie się, a Fenrir da Ci nagrodę:

Konia Fenrir nie można sprzedać.
Jego umiejętności można rozwijać za pomocą Kuponów.
Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Fenrir
Thor
Unieś zasłonę, która spowiła nordyckie krainy, zdobywając punkty za przejażdżki do Asgardu, Midgardu i Niflheimu – tylko ostrożnie wybieraj miejsca na przejażdżkę!
Gdy zdobędziesz 420 pkt, zasłona uniesie się, a Thor da Ci nagrodę:

Konia Thor nie można sprzedać.
Jego umiejętności można rozwijać za pomocą Kuponów.
Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Thor
Loki
Unieś zasłonę, która spowiła nordyckie krainy, zdobywając punkty za przejażdżki do Asgardu, Midgardu i Niflheimu – tylko ostrożnie wybieraj miejsca na przejażdżkę!
Gdy zdobędziesz 510 pkt, zasłona uniesie się, a Loki da Ci nagrodę:

Konia Loki nie można sprzedać.
Jego umiejętności można rozwijać za pomocą Kuponów.
Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Loki
Ràn
Unieś zasłonę, która spowiła nordyckie krainy, zdobywając punkty za przejażdżki do Asgardu, Midgardu i Niflheimu – tylko ostrożnie wybieraj miejsca na przejażdżkę!
Gdy zdobędziesz 420 pkt, zasłona uniesie się, a Ràn da Ci nagrodę:
Jeden źrebak rasy i maści, których jeszcze nie posiadasz. Jeśli masz już wszystkie maści dla istniejących ras, otrzymasz źrebaka losowej rasy i maści.
Konia Ràn nie można sprzedać.
Jej umiejętności można rozwijać za pomocą Kuponów.
Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Ràn
Týr
Unieś zasłonę, która spowiła nordyckie krainy, zdobywając punkty za przejażdżki do Asgardu, Midgardu i Niflheimu – tylko ostrożnie wybieraj miejsca na przejażdżkę!
Gdy zdobędziesz 1200 pkt, zasłona uniesie się, a Týr da Ci nagrodę:

Konia Týr nie można sprzedać.
Jego umiejętności można rozwijać za pomocą Kuponów.
Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Týr
Heimdall
Unieś zasłonę, która spowiła nordyckie krainy, zdobywając punkty za przejażdżki do Asgardu, Midgardu i Niflheimu – tylko ostrożnie wybieraj miejsca na przejażdżkę!
Gdy zdobędziesz 510 pkt, zasłona uniesie się, a Heimdall da Ci nagrodę:

Konia Heimdall nie można sprzedać.
Jego umiejętności można rozwijać za pomocą Kuponów.
Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Heimdall
Bragi
Unieś zasłonę, która spowiła nordyckie krainy, zdobywając punkty za przejażdżki do Asgardu, Midgardu i Niflheimu – tylko ostrożnie wybieraj miejsca na przejażdżkę!
Gdy zdobędziesz 900 pkt, zasłona uniesie się, a Bragi da Ci nagrodę:

Konia Bragi nie można sprzedać.
Jego umiejętności można rozwijać za pomocą Kuponów.
Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Bragi
Baldr
Unieś zasłonę, która spowiła nordyckie krainy, zdobywając punkty za przejażdżki do Asgardu, Midgardu i Niflheimu – tylko ostrożnie wybieraj miejsca na przejażdżkę!
Gdy zdobędziesz 360 pkt, zasłona uniesie się, a Baldr da Ci nagrodę:

Konia Baldr nie można sprzedać.
Jego umiejętności można rozwijać za pomocą Kuponów.
Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Baldr
Idunn
Unieś zasłonę, która spowiła nordyckie krainy, zdobywając punkty za przejażdżki do Asgardu, Midgardu i Niflheimu – tylko ostrożnie wybieraj miejsca na przejażdżkę!
Gdy zdobędziesz 420 pkt, zasłona uniesie się, a Idunn da Ci nagrodę:

Konia Idunn nie można sprzedać.
Jej umiejętności można rozwijać za pomocą Kuponów.
Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Idunn
Dellingr
Unieś zasłonę, która spowiła nordyckie krainy, zdobywając punkty za przejażdżki do Asgardu, Midgardu i Niflheimu – tylko ostrożnie wybieraj miejsca na przejażdżkę!
Gdy zdobędziesz 900 pkt, zasłona uniesie się, a Dellingr da Ci nagrodę:

Konia Dellingr nie można sprzedać.
Jego umiejętności można rozwijać za pomocą Kuponów.
Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Dellingr
Freya
Unieś zasłonę, która spowiła nordyckie krainy, zdobywając punkty za przejażdżki do Asgardu, Midgardu i Niflheimu – tylko ostrożnie wybieraj miejsca na przejażdżkę!
Gdy zdobędziesz 510 pkt, zasłona uniesie się, a Freya da Ci nagrodę:

Konia Freya nie można sprzedać.
Jej umiejętności można rozwijać za pomocą Kuponów.
Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Freya
Ymir
Unieś zasłonę, która spowiła nordyckie krainy, zdobywając punkty za przejażdżki do Asgardu, Midgardu i Niflheimu – tylko ostrożnie wybieraj miejsca na przejażdżkę!
Gdy zdobędziesz 900 pkt, zasłona uniesie się, a Ymir da Ci nagrodę:

Konia Ymir nie można sprzedać.
Jego umiejętności można rozwijać za pomocą Kuponów.
Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Ymir
Frigg
Unieś zasłonę, która spowiła nordyckie krainy, zdobywając punkty za przejażdżki do Asgardu, Midgardu i Niflheimu – tylko ostrożnie wybieraj miejsca na przejażdżkę!
Gdy zdobędziesz 1050 pkt, zasłona uniesie się, a Frigg da Ci nagrodę:

Konia Frigg nie można sprzedać.
Jej umiejętności można rozwijać za pomocą Kuponów.
Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Frigg
Hela
Unieś zasłonę, która spowiła nordyckie krainy, zdobywając punkty za przejażdżki do Asgardu, Midgardu i Niflheimu – tylko ostrożnie wybieraj miejsca na przejażdżkę!
Gdy zdobędziesz 900 pkt, zasłona uniesie się, a Hela da Ci nagrodę:

Konia Hela nie można sprzedać.
Jej umiejętności można rozwijać za pomocą Kuponów.
Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Hela
Odyn
Unieś zasłonę, która spowiła nordyckie krainy, zdobywając punkty za przejażdżki do Asgardu, Midgardu i Niflheimu – tylko ostrożnie wybieraj miejsca na przejażdżkę!
Gdy zdobędziesz 510 pkt, zasłona uniesie się, a Odyn da Ci nagrodę:

Konia Odyn nie można sprzedać.
Jego umiejętności można rozwijać za pomocą Kuponów.
Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Odyn
Jörmungandr
Unieś zasłonę, która spowiła nordyckie krainy, zdobywając punkty za przejażdżki do Asgardu, Midgardu i Niflheimu – tylko ostrożnie wybieraj miejsca na przejażdżkę!
Gdy zdobędziesz 1200 pkt, zasłona uniesie się, a Jörmungandr da Ci nagrodę:

Konia Jörmungandr nie można sprzedać.
Jego umiejętności można rozwijać za pomocą Kuponów.
Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Jörmungandr