Werewolf

Staż : 5144 dni
Ranking ogólny : 926.
Fundusze : 559 295 693 equus
Historia właścicieli
petenglishangora
pastillepet

Angora

nr
176

08:30
Energia
94%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 3448.94

Wytrzymałość
196.205
392.41
Prędkość
349.255
698.51
Ujeżdżenie
201.0735
402.15
Galop
257.31
514.62
Kłus
340.979
681.96
Skoki
379.65
759.30
Rasa: AngoraWiek: 12 lat 2 miesiące
Gatunek: Koń zwierzak domowyWzrost: 21 cm
Płeć: klaczWaga: 63 kg
Rodzina: Zającowaty Urodzona: 23.03.2024
Trener: Werewolf

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 7710.86
Wytrzymałość1079.52  Galop1233.73
Prędkość1465.06  Kłus848.19
Ujeżdżenie1387.96  Skoki1696.39
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
7.84
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1079.52
1079.52
Prędkość
1465.06
1465.06
Ujeżdżenie
1387.96
1387.96
Galop
1233.73
1233.73
Kłus
848.198
848.198
Skoki
1696.39
1696.39
1696.39
Ta klacz ma 713 gwiazdek doskonałości.

cravachePalcat

ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

tapisclassique2xnoirrose2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xnoirrose2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xrose2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2


Angora jest jednym z koni zwierząt domowych.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli koni zwierząt domowych. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojego konia zwierzaka domowego.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Konia Angora nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Angora

Oswojone konie

Już 440 koni rasy Angora zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.