Rys

Staż : 3988 dni
Ranking ogólny : 822.
Fundusze : 212 259 equus
Historia właścicieli
chimeriqueserpent
pattechimerique

Anakonda

nr
181

18:30
Energia
20%
Zdrowie
100%
Morale
97%

Umiejętności

Suma: 7480.82

Wytrzymałość
748.715
1497.43
Prędkość
823.615
1647.23
Ujeżdżenie
411.2715
822.54
Galop
672.51
1345.02
Kłus
672.925
1345.85
Skoki
411.372
822.74
Rasa: AnakondaWiek: 88 lat 10 miesięcy
Gatunek: ChimeraWzrost: 255 cm
Płeć: klaczWaga: 765 kg
Klimat: Gorący Urodzona: 03.06.2023
Trener: Rys Zarobki: 28 572 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0005
Wyścigi kłusem 0031
Biegi przełajowe 0661
Konkursy skoków 0734
Zawody w ujeżdżeniu 05177
Potencjał genetyczny Suma: 7470.21
Wytrzymałość1494.05  Galop1344.64
Prędkość1643.44  Kłus1344.64
Ujeżdżenie821.72  Skoki821.72
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
100.00
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1494.05
1494.05
Prędkość
1643.44
1643.44
1643.44
Ujeżdżenie
821.722
821.722
Galop
1344.64
1344.64
Kłus
1344.64
1344.64
Skoki
821.722
821.722
Ta klacz ma 691 gwiazdek doskonałości.

cravachePalcat

ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

clochesKaloszki

prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6

falabellaFalabella

ujeżdżenie: +9, galop: +7, kłus: +8

longeLonża

ujeżdżenie: +12, galop: +10, kłus: +10

tapis3xnoel2Czaprak 3***

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

bonnet3xnoel23*** Nauszniki

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

bande3xnoel23*** Owijki

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

packxmasgear2Zestaw Elficki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2


Anakonda jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Anakonda może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Anakonda nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Anakonda

Oswojone konie

Już 409 koni rasy Anakonda zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.